Závodit jsem začal poměrně pozdě v roce 2004. To už mi bylo 26 let, ale brzy jsem se dostal v rámci MMČR na okruzích do špičky.
Už od začátku mě lákalo zkusit si závody v Hořicích při 300ZGH. Nikdy mě nenapadlo, že zrovna Road Racing bude nakonec moje cesta a já budu první po Frantovi Šťastným, kdo znovu přiveze z legendárního závodu TT Isle Of Man trofej stříbrného Merkura.
Jezdím pro český tým, mám rád vyloženě český věci, které i rád podporuju a chci je ukázat ve světě, a proto je mi firma PSí blízká. Kvalita a použité technologie jsou na světové úrovni a toho si velmi cením. Navíc to není jen „zástěrka“ pro výrobu někde z Pakistánu, ale šijí se opravdu u nás, a proto mám v takovou kombinézu i větší důvěru.
Většinou potřebuju tak dvě až tři kombinézy na rok, ale nepatřím vyloženě mezi nějaké likvidátory, protože si při Road Racingu nemůžu pády zrovna moc dovolit.
Jednu si nechávám v Irsku, jednu používám na závodech u nás a jednu vozím všude jako náhradní. Po sezoně si je pak schovávám, nebo jdou třeba do dražby na různé charitativní akce, do soutěží a podobně.
Design kombi je čistě v mojí režii stejně jako přilba i motorka. Když jsem dělal první design, chtěl jsem něco trochu „retro“ a plameny se přímo nabízely, protože oranžová barva byla barvou týmu. Tak vznikl první návrh, u kterého jsme zůstali několik sezon. A jako specialitu bych zmínil, že kombinézu mám šitou na míru, což není zrovna běžná věc u jiných značek, ale na to už jsou zákazníci PSí zvyklí.
Co mě ale opravdu nadchlo, byl tisk na kůži, díky kterému se otevřely možnosti designu a zároveň odpadla nutnost našívat loga a nápisy, takže se zbytečně nenavyšuje váha kombinézy a nikde se nenarušuje kůže dalším prošíváním.
Od roku 2017 jsem jedním z prvních jezdců, kteří mohou používat v kombi PSI D-air system a na to jsem opravdu pyšný a děkuji za tuto maximální ochranu.
Michal Indi Dokoupil